września 09, 2018

About Me.




Witam Was na moim blogu!
Po małej sondzie już wiem, pierwszy post powinien być o mnie. W takim razie przedstawię się i powiem coś o sobie.


Jestem Łukasz na Instagramie znany jako @legodata,
prowadzę jeden z najpopularniejszych profili o tej tematyce na świecie.
Więc może zacznijmy od czego wzięło się zamiłowanie do Lego i skąd mój nick.
Zamiłowanie do Lego było zawsze zbierało się wszystko latami od małego chociaż najstarszy set jaki mam należy do mojej Ewelinki i ma 25 lat!
Jeżeli chodzi o fascynacje fotografią Lego i innych „zabawek” zaczęło się w 2016 roku.



Więc może trochę prywaty. Na co dzień wraz z moją żoną Eweliną prowadzimy Studio Tańca i Trampolin, jestem instruktorem breakdance, hip-hop i jump4fit. Odkąd pamiętam uwielbiam wszystko co związane z komiksami, filmami, gadżetami itd. (o Lego nie musicie pytać), a tak przy okazji jakby ktoś jednak pytał dlaczego Lego .. „mogę tworzyć świat jaki mi się podoba”.

PS. Zapomniałem dodać, że uwielbiam tatuaże!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Interview with Mylene from France

Mylène, 26 from Lyon France.  Instagram : My_niature (a combination of my name and the word miniature. In French « My » is pronounced « M...

Copyright © 2014 GEEKY LIFE by Lukas Wiecek , Blogger