września 18, 2018

Wielka kolekcja, czy jedna figurka?


Często spotykam się z opiniami , że pewnie mam cały dom w klockach Lego, figurkach i innych gadżetach, że pewnie non stop dokupuje coś nowego, abym miał co fotografować, żeby moje zdjęcia się nie nudziły... A to wcale nie jest tak. 



Do zrobienia fajnych zdjęć wcale nie potrzebujesz mieć wiele figurek! Wystarczy jedna. Oprócz niej potrzebujesz oczywiście wyobraźni, która jest w stanie przekształcić najzwyklejszą rzecz, która Cię otacza na codzień w coś, co będzie wyglądało nadzwyczajnie na zdjęciu! 

Moje rady? Jeżeli chcesz uruchomić fajny profil o tematyce Lego, czy tak naprawdę każdej innej, nie potrzebujesz tysiąca rzeczy związanych z tematem, zacznij kreować swoj świat, swój styl, rób to dobrze, dawaj z siebie wszystko, nie traktuj tego jako obowiązek. 

Ty decydujesz czy chcesz być kolekcjonerem Lego czy też innych zabawek i przy okazji pokazywać swoje zbiory na zdjęciach, czy chcesz bawić się fotografią i kreować inny świat na zdjęciach, mając nawet tylko jedną figurkę. Oczywiście bycie kolekcjonerem nie wyklucza robienia świetnych zdjęć, ale chcę też pokazać to, że nie zawsze jest potrzebna wielka kolekcja naszych gadżetów, żeby zrobić coś z niczego. To wszystko zależy jedynie od chęci i wyobraźni! 








Do dziś robię zdjęcia swojej ulubionej figurce, którą jest Śpioch. Pokazywałem go już w tylu odsłonach na swoim Instagramie, a to na pewno nie jest jeszcze koniec, bo w mojej głowie mam już kolejne pomysły na jego pokazanie. 







Mam nadzieję, że uda Ci się z tego zaczerpnąć troszkę inspiracji, zmotywuje Cię do działania. 




Jestem ciekaw co o tym wszystkim myślicie, dajcie znać w komentarzach 🙂

-LegoData

2 komentarze:

Interview with Mylene from France

Mylène, 26 from Lyon France.  Instagram : My_niature (a combination of my name and the word miniature. In French « My » is pronounced « M...

Copyright © 2014 GEEKY LIFE by Lukas Wiecek , Blogger