grudnia 21, 2019

I AM GROOT!


Nowy tatuaż ! 




Tak tak wiem trochę już tego mam i powiem szczerze to uzależnia ! 
Zaczęło się od prostego napisu „Life” na przedramieniu a obecnie mam tatuaże na klatce ,
 dwa rękawy i nowość na nodze mojego ulubionego małego kolegę czyli Groot’a wraz z najsłynniejszym mixem w całej galatktyce!
 Jeżeli ktoś nie jest w temacie to tak szybko powiem, że Groot to postać ze świata Marvela a dokładniej ze Strażników Galaktyki i jeśli chcecie dowiedzieć się o nim więcej polecam obejrzeć filmy ! 
Tatuaż robiłem w czwartek rano i zajęło to jakieś 3h.

Wyprzedzę Wasze pytania i od razu powiem, że śmiało mogę Wam polecić dwa studia tatuażu w Białymstoku gdzie są prawdziwi artyści . 
Jest to Angels & Devils, które ma świetny skład m.in. Daniel  , Norbert , Patryk... 
Tutaj trochę więcej o tym studiu , które jest po prostu designerskim cudem może też dlatego, że właściciele Michał i Monika postanowili połączyć to z barber shopem. 
Wyszło to nieziemsko, jest to miejsce do którego chce się wracać.
 Jeśli nie po nowy tatuaż po nową fryzurę albo po prostu tak jak ja lubię wypić kawkę i pogadać. Wpadajcie sprawdzajcie i na pewno będziecie zadowoleni.

Specjalne podziękowania dla Angels & Devils za możliwość zrobienia tych foteczek,
 Krzyśka za miłą i motywującą rozmowę i Daniela Olszewskiego za pomoc w odnalezieniu weny.











Drugim miejscem gdzie wykonuje moje tatuaże to TattooKot i Daniel Bak. 
Artysta, którego portrety wykonane na moich rękach są już bardzo znane. 
Nie tylko za sprawą moich rąk i Luka Skywalkera, którego mam na prawej ręce. 
Daniel to fajny człowiek, który gwarantuje Wam pełen profesjonalizm w wykonaniu waszego wymarzonego tatuażu . 
Na razie to tyle jeżeli macie więcej pytań a wiem ze będą to śmiało piszcie !

Miłego dnia !


Ostatnia foteczka by Krzysiek aka CZARNY KOSMOS.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Interview with Mylene from France

Mylène, 26 from Lyon France.  Instagram : My_niature (a combination of my name and the word miniature. In French « My » is pronounced « M...

Copyright © 2014 GEEKY LIFE by Lukas Wiecek , Blogger