marca 30, 2020

Interview vol. 11 Michał

My name is Michał Szymel and I'm from Poland



1. When and how you started taking pictures of Lego? 

My journey with LEGO photography started in 2015, I was interested in photography in general, one day I saw somewhere on the Internet a picture of a lego stormtrooper. As I had a lot of sentiment for lego I thought that it would be fun so I bought my first trooper. I didn't realize back then how strong that was gonna change my life ;)


2. How does photoography affect your life? 
I would say that it's a certain part of my life, I really enjoy spending my free time with camera! 


3. What is your favorite photo and why? 
I really like all photos on water, rebels on flip-flop are one of my favorite. 


4. What advice would you like to give beginner photographers ? 
Go to manual mode and try to play with the settings of your camera.
 I have learned a lot of useful things this way :)


5. Any New Year's resolutions for 2020?

Actually I don't have any specific resolutions for 2020. 
For sure I will pay more attention to Photoshop (I'm still a rookie at this tool :p). 

Dziękuje za szybki wywiad i uwielbiam Twoje foteczki!

<PL>

1. Kiedy i jak zacząłeś robić zdjęcia Lego?
Moja podróż z fotografią LEGO rozpoczęła się w 2015 roku, ogólnie interesowałem się fotografią, pewnego dnia zobaczyłem gdzieś w Internecie zdjęcie lego szturmowca. Ponieważ miałem wiele sentymentów do klocków Lego, pomyślałem, że będzie fajnie, więc kupiłem pierwszego żołnierza. Nie zdawałem sobie wtedy sprawy, jak silne to zmieni moje życie;)

2. Jak fotografia wpływa na twoje życie?
Powiedziałbym, że to pewna część mojego życia, naprawdę lubię spędzać wolny czas z aparatem!

3. Jakie jest twoje ulubione zdjęcie i dlaczego?
Bardzo lubię wszystkie zdjęcia na wodzie, buntownicy na flip-flopie są jednym z moich ulubionych.

4. Jakich rad chciałbyś udzielić początkującym fotografom?
Przejdź do trybu ręcznego i spróbuj grać z ustawieniami aparatu. W ten sposób nauczyłem się wielu przydatnych rzeczy :)

5. Jakieś noworoczne postanowienia na 2020 rok? 
Właściwie nie mam żadnych konkretnych rozdzielczości na 2020 rok. Na pewno zwrócę większą uwagę na Photoshopa (wciąż jestem debiutantem w tym narzędziu: p).

Więcej wspaniałych zdjęc znajdziecie na IG Michała @minifiguresadventures

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Interview with Mylene from France

Mylène, 26 from Lyon France.  Instagram : My_niature (a combination of my name and the word miniature. In French « My » is pronounced « M...

Copyright © 2014 GEEKY LIFE by Lukas Wiecek , Blogger